Trevligt, trevligt... Jaha, där ser man... CDR förknippas visst med allt möjligt här i världen. För övrigt håller jag med Bergis om att det måste hända något med hemsidan. Vi kan ju inte betala för något som uppenbarligen inte funkar som det ska, och dessutom under så lång tid! Är det månne på grund av detta som uppdateringarna dröjer?


Senaste kommentarer