Ordföranden skrev den 20 april, 2009 kl. 16:44 Grattis ändå.... Man får väl ändå passa på att säga grattis till de som äras skall i dessa tider! ... Slå på/av denna metaruta. Permalänk Vänta …
Senaste kommentarer