Eftersom reklamen på den förra gästboken var ganska störande så har jag helt enkelt fixat en helt ny gästbok. Den ligger på samma server som resten av hemsidan. Det kommer alltså inte att bli någon reklam alls och vi kan lägga till och ta bort funktioner och smilies och liknande som vi vill. Bra, vad? 🙂


Senaste kommentarer