Kassören skrev den 7 april, 2009 kl. 23:06 Sehr gut För mig är det lugnt som vanligt. Jag tänkte styra kosan mot Småland framåt slutet av månaden i vilket fall, faktiskt. I vår familj brukar vi ju äta lite tårta och sånt runt Hitlers födelsedag. ... Slå på/av denna metaruta. Permalänk Vänta …
Senaste kommentarer