Ordföranden skrev den 30 mars, 2009 kl. 20:58 Gick? ...förresten, vad menar Kassören med "gick ovanligt"? Vad det än var så tackar han ju för helgen, så jag antar att man ska känna sig nöjd, eller? ... Slå på/av denna metaruta. Permalänk Vänta …
Senaste kommentarer