Instämman Jodå, det var helt godtagbart tycker jag. Bästa spelhelgen för året... Inte helt fel med lite umgänge och brädspel, och inte minst skitsnack! Nu får vi väl hålla tummarna för att det inte dröjer riktigt lika länge till nästa spelomgång som det gjorde till den här bara. En kort, men koncis, information är snart på väg till Sekreteraren för övrigt. Ettan han fick på MM håller väl fortfarande antar jag!?


Senaste kommentarer