Mycket trevligt... Var nog undertecknad som stod för sistaplatserna både i Carca och History, som tur var revancherade man sig lite i Zug um Zug. En hel del trevliga ordvitsar, lite spekulationer kring sekreterarens ny karriär mm. mycket trevligt. Sedan gick det ju bra för både Håve och Lagerbäcks grabbar i lördags så det en mycket lyckad helg helt enkelt. Hr.v.o. Landsbergis,


Senaste kommentarer