...Värendsvallen... Japp, på något halvfigurvis är det uppenbarligen bokat med spel på fredag nu. På grund av lite resor och så vidare har tiden blivit satt till strax efter 20.00, så säg att vi samlas upp 20.00-20.30 sisådär. Tarmis, Sekreteraren, Kassören och jag själv kommer att vara där!


Senaste kommentarer