kidde skrev den 23 mars, 2009 kl. 00:10 MMM Fan lärdagen ´är jag lite osäker faktiskt, det är ju vm-kval och allt, hade varit gött att ta ett par kalla till det. ... Slå på/av denna metaruta. Permalänk Vänta …
Senaste kommentarer