Bergarn skrev den 4 maj, 2010 kl. 10:55 Jag har planer på att åka ner kring kristihimmelfärds, kan det tänkas bli något lir den helgen? En utmanare till orginalvitsen (saxat från ordvits.se): Hur många huvudstäder har Kanada ? "Åtta-va" ? ... Slå på/av denna metaruta. Permalänk Vänta …
Senaste kommentarer