Kassören skrev den 9 mars, 2009 kl. 17:44 Jepp Det tycker jag. Vi brukar ju klara oss bra boglöst. Jag har alltid tyckt att han luktar lite illa också. ... Slå på/av denna metaruta. Permalänk Vänta …
Senaste kommentarer