Bogen skrev den 8 mars, 2009 kl. 14:22 Spel Tyvärr kommer det inte blir så mycket spel för mig på ett tag. Jag har helt enkelt för mycket att göra för att kunna ta mig hem så att det är lönt. Tråkigt men så ligger det till just nu. Ni får helt enkelt spela utan mig... ... Slå på/av denna metaruta. Permalänk Vänta …
Senaste kommentarer