Ordföranden skrev den 5 maj, 2010 kl. 19:49 Tyvärr, jag är upptagen både fredag och lördag och jobbar dessutom fredagen. Får nog bli spel utan mig om ni andra kan spela. Spel med mig deltagande får vänta till lite senare i månaden, eller i alla fall innan VM drar igång. ... Slå på/av denna metaruta. Permalänk Vänta …
Senaste kommentarer