Vettlösa skrev den 12 februari, 2009 kl. 20:41 trevlig sida Jag e väl bara sisådär 15år efter med å kolla in sidan eller nåt...hehe. Trevligt att se Manges, Jons, Mikaels och alla andra fula nunor, Eriks ser man ju nästan gämt... 🙂 Ha de mvh Johannes johannes, ... Slå på/av denna metaruta. Permalänk Vänta …
Senaste kommentarer