Ordföranden skrev den 9 februari, 2009 kl. 22:35 Okidoki Ok, då är det 28:e-helgen eller inte förrän i mars som gäller då helt enkelt. I så fall röstar jag på 28:e. Även ifall vi blir få så kan vi ju spela lite brädspel åtminstone en kväll eller så i alla fall... ... Slå på/av denna metaruta. Permalänk Vänta …
Senaste kommentarer