Jkpg skrev den 8 februari, 2009 kl. 21:51 Spelhelg! Jag har vist råkat dubbelboka mig sista helgen i feb. så jag skulle vilja rekommendera helgen den 21-22feb. som en möjlig spelhelg?? hur funkar det med övriga föreningen? Svenne, ... Slå på/av denna metaruta. Permalänk Vänta …
Senaste kommentarer