Kassören skrev den 6 maj, 2010 kl. 10:02 Spel utan Ordföranden låter intressant och vågat. Frågan är om det är någon mer än jag och Bergis som kan? Hur får man reda på vad den här Sekreteraren tycker om man inte orkar ringa honom? ... Slå på/av denna metaruta. Permalänk Vänta …
Senaste kommentarer