Landsbergis skrev den 7 februari, 2009 kl. 21:04 Orginalet i nationell TV Har ni sett på spåret denna säsongen? Varje avsnitt inleds med en inskickad ordvits om en plats. Här kanske ordföranden har sin chans att få in orginalskämtet i självaste SVT på bästa sändingstid. Hr.v.o. ... Slå på/av denna metaruta. Permalänk Vänta …
Senaste kommentarer