Kidde skrev den 3 februari, 2009 kl. 00:26 MMM Då kan jag tyvärr grusa planerna på den 7:e. är tyvärr uppbokad då jag med. Men 28 kan vi väl satsa på. Då blir vi ju i alla fall fyra. Det är ju en mer än vi brukar. ... Slå på/av denna metaruta. Permalänk Vänta …
Senaste kommentarer