SPEL!? Frågan är om det blir något spel i helgen som kommer? Jag vet att Svenne inte kan på lördagen i alla fall. Själv kan jag om vi bokar in det snart... Dessvärre innebär ju det käppar i hjulen vad gäller D&D, å andra sidan blir det ju likadant 28:e också. Vi skulle kunna lira Chock t ex...?


Senaste kommentarer