Ordföranden skrev den 19 januari, 2009 kl. 21:50 Le Bóg Jag har varit på Bogen på MSN, och han skulle kolla läget sa han. Efter det har jag inte hört något. Men som jag sa tidigare, blir det D&D bara en kväll så är det helt ok att vi kör på Bengtsgård för min del. ... Slå på/av denna metaruta. Permalänk Vänta …
Senaste kommentarer