MMM Fredag 30/1 har vi fest med fotbollslaget. Och på lördagen ska jag tydligen vara någon form av barnvakt hemma på residenset. Ungarna klarar väl sig i och för sig rätt bra själva men jag måste nog vara där trots allt. Så i så fall får det bli spel på Bengtsgård.


Senaste kommentarer