Stat och övrigt Hallå på dig Sekreteraren. Dessvärre glömde jag staten i Alseda, så det får nog vänta tyvärr. Däremot kommer en Ordföranden Informerar, och sedan ska ju styrelse och Månadens Mange och Årets Mange uppdateras. För övrigt har jag fått på förslag att spela sista helgen i januari som övergår i februari där någon gång. Vad säger ni om det? Vilka andra alternativ finns?


Senaste kommentarer