Ordföranden skrev den 30 december, 2008 kl. 12:12 Ball Svenne H ballade ju ur i mellandagarna, vilket bidrog till att jag själv heller inte åkte ner igen. Frågan är när vi kan styra upp ytterligare spel? Jag tycker det vore gött om vi kunde fixa till en helg så fort så möjligt i januari. ... Slå på/av denna metaruta. Permalänk Vänta …
Senaste kommentarer