Ordföranden skrev den 22 december, 2008 kl. 19:56 Skuld... Japp, så är det. Jag ska ta min privatcykel ner till Oakhill och lösa det hela är det tänkt. För övrigt så har ni övriga väl inte glömt bort mötet den 23:e!? Se till att dyka upp ni som kan! ... Slå på/av denna metaruta. Permalänk Vänta …
Senaste kommentarer