Trevligt! Jaha, så vi har en liten egen postterminal på Shell. Det var ju bra! Jag tror att de inköpta spelen kan komplettera de vi redan har ganska bra, så att det finns lite av varje. För övrigt kan jag meddela att Revisorn dessvärre inte kan närvara, däremot har Tarmis meddelat att han kommer.


Senaste kommentarer