23:e mötet Ja, kära medlemmar. Nu är det snart dags för det årliga mötet 23:e december. Ni kommer inom kort få ett utskick på detta. På schemat står ju som vanligt årsmöte, men även lite brädspel och eventuellt rollspel. På brädspelsfronten finns mycket att välja emellan, både gammalt och relativt nytt. Dessutom kommer det som vanligt att dimpa ner några helt nya lir lagom till samlingen. Väl mött då!


Senaste kommentarer