Kassören skrev den 22 november, 2008 kl. 21:13 Nej ...det gjorde det inte direkt. Om Ordföranden har tur så kommer det att vara en lampa i taket i Rollspelsrummet lagom till jul. Det är väl ungefär det enda jag kan komma på. ... Slå på/av denna metaruta. Permalänk Vänta …
Senaste kommentarer