Ordföranden skrev den 15 november, 2008 kl. 14:32 ..... Som märks så blir det inget spel. De enda som verkar kunna är Kassören och jag själv, och då inväntar jag ett bättre tillfälle att åka till Rollspelsmekka på. ... Slå på/av denna metaruta. Permalänk Vänta …
Senaste kommentarer