Obama skrev den 5 november, 2008 kl. 17:48 spel... Jag kommer tyvärr inte kunna lira förrän den 23:e (kanske kommer den helgen). Har bränt alla mina pengar i New York på knark, lösaktiga fruntimmer och för stora byxor. Så har inte råd och jag måste jobba på helgerna...sorry Bograck ... Slå på/av denna metaruta. Permalänk Vänta …
Senaste kommentarer