Ordföranden skrev den 17 september, 2008 kl. 14:25 Japp... Inte helt fel med den spelhelgen. Vi hann ju med mer än vanligt nästan. Nu får vi hoppas att det kan bli lite D&D framöver hösten också. ... Slå på/av denna metaruta. Permalänk Vänta …
Senaste kommentarer