Kassören skrev den 28 augusti, 2008 kl. 03:50 Stackars tjej Tur för Televinken att veta att frugan inte hoppat över staketet, å andra sidan kan det inte vara så kul att gå genom livet och se ut som Televinken. Jag ser fram emot att hon hostar upp medlemsavgift framåt jul hursomhelst. ... Slå på/av denna metaruta. Permalänk Vänta …
Senaste kommentarer