säd? ledsen att jag är kass på att skriva här just nu. Hela augusti är tyvärr fullt med matcher på helgerna. Även September är fullt med matcher. Möjligt om jag kan få mor & far att komma och titta på min match i GBG den 13 September (matchstart 13) så kanske jag kan åka med tillbaka till Alseda för spel lördagkväll och kanske söndag under dagen. Ska undersöka detta, men det är tyvärr det bästa jag har att komma med just nu... bogen,


Senaste kommentarer