Gästbok

Skriv ett nytt inlägg i gästboken

 
 
 
 
 
Fält markerade med * är obligatoriska.
Din e-postadress kommer inte att publiceras.
Av säkerhetsskäl sparar vi IP-adressen 216.73.216.197.
Det är möjligt att ditt inlägg endast kommer visas efter att vi granskat det.
Vi förbehåller oss rätten att redigera, ta bort eller inte publicera inlägg.
Ordföranden Ordföranden skrev den 4 augusti, 2008 kl. 11:56
Tvegifte Det var ju lite surt. Men om det är grejen så är det inte mycket att göra åt känns det som. Kanske kan vi ändå fixa en brädspelshelg för de som är intresserade, och Sekreteraren kanske kan vara med på fredagen. Vad gäller giftermålet..... Det är väl inte Bogen som förhastat har kastat sig in i äktenskapet igen!? ...det är ju inte jag, och troligen inte Kassören.... Sekreteraren själv kanske, han vet ju om det i alla fall...? Kanske är det ändå Svenne H, som om han ska gifta sig inte borde ha så mycket att dona med,om inte vi är bjudna så lär det ju vara en ceremoni i all enkelhet : )
Vänta …