Ordföranden skrev den 27 juli, 2008 kl. 13:41 .... Inte fått tag på honom än... Vi får väl se om det löser sig den närmaste tiden. För övrigt kan jag nog spela runt 15:e nu, så det skulle ju också funka för min del. ... Slå på/av denna metaruta. Permalänk Vänta …
Senaste kommentarer