Ordföranden skrev den 25 juli, 2008 kl. 20:59 Synd... ...och skam. Jag antar att spel får vänta då. Om inte Kassören, jag själv och några andra olyckliga själar ska spela lite brädspel ändå!? Jag kan ju kolla med Svenn H om 1-3 augusti i vilket fall, och se vad han säger om saken. ... Slå på/av denna metaruta. Permalänk Vänta …
Senaste kommentarer