MMM Det har blivit lite sista minuten strul för min del. Mina föräldrar firar 30 årsbröllop på lördag, så jag måste iväg med dom på nån grej dom hittat på. så troligen så ryker lördagen för mig tyvärr. Onsdag, torsdag och fredag är fortfarande okej efter dom premisser jag redan informerat Ordföranden om. Coma är dessutom aktuell för någon form av spel på fredag.


Senaste kommentarer