Ordföranden skrev den 30 juni, 2008 kl. 18:56 Klara Besked! Ok, nu är det bokat och klart. Svenne och jag dyker upp i Alseda på onsdag under kvällen. Kidde kan spela, och även Coma har sagt att han möjligen kan lira någon dag. Dod är väl fortfarande på plats hoppas jag, så onsdag it is! ... Slå på/av denna metaruta. Permalänk Vänta …
Senaste kommentarer