Bakfull ...nja, jag vet inte så mycket dessvärre. Har varit på festival i helgen, och kom till Göteborg igen lagom till finalen igår. Ska tillbaka till Jönköping imorgon, får se vad som händer då helt enkelt. Men för min del är det helt ok med spel även utan Bogen. Sedan vad det blir för spel är ju en annan femma i så fall. Brädspel, Kult, lite D&D.... eller vad vi nu hittar på. Kollar av med Svenne under morgondagen!


Senaste kommentarer