Kassören skrev den 30 juni, 2008 kl. 02:06 Spel Om det blir spel i helgen så förmodligen utan Bogen då, men med Svenne i så fall. Vore intressant att få veta det av herr Punkrocker, som jag tror har koll på läget. ... Slå på/av denna metaruta. Permalänk Vänta …
Senaste kommentarer