Jönköping skrev den 22 juni, 2008 kl. 17:48 jahopp Har tre veckors semester i Juli, den första är jag borta 5-12:e, de andra två har jag inte planerat än så länge, kommer säkert vara nere en del i Vetlanda då, dessvärre verkar det ju sammanfalla med att Ordföranden är borta. Bergis, ... Slå på/av denna metaruta. Permalänk Vänta …
Senaste kommentarer