...en liten reflektion: Smaken på framförallt Dillen, men även Grillen, har blivit bättre och gått tillbaka mer åt det gamla goda hållet efter att Estrella bytt lite look på påsen (och skrivit dit att det endast är naturliga ingredienser).
Håller ni med? Frågan är om de mixtrat lite med kryddreceptet samtidigt? Om inte annat är det åt rätt håll igen tycker jag.


Senaste kommentarer