snålt... sorry att jag inte varit så aktiv här, ni får helt enkelt spela utan mig just nu. Jag måste jobba på helgerna om min ekonomi ska gå ihop och när jag inte jobbar är det fotboll. Ska försöka ta mig hem under sommaruppehållet (hela juli)... bogen,


Senaste kommentarer