Ordföranden skrev den 3 maj, 2008 kl. 22:15 Uppstyrning... Ja, det tycker jag låter som en bra idé. Vi får nog se till att vara ute lite i tid, så det åtminstone kan bli en kväll med rollspel. ... Slå på/av denna metaruta. Permalänk Vänta …
Senaste kommentarer