... sorry att jag varit lite frånvarande, som jag meddelade min 30+ äldre bror så kan jag inte spela den närmaste framtiden. Måste jobba på helgerna så jag har råd med mitt drogmissbruk, och om jag inte jobbar spelar jag fotboll. Men jag kommer jobba McD när skolan (vikariejobbet) slutar, och då kan jag styra lite mer när jag är ledig, sen är det ju uppehåll i fotbollen också till sommaren. Ska försöka ha lite bättre framförhållning...


Senaste kommentarer