Kidde skrev den 26 maj, 2010 kl. 18:15 Ja jag kan ju fredag och söndag då som sagt. Men en b-lagsmatch på söndag, samlig 16 i ädelfors förstör ju söndagen en aning om ni hade tänkt att spela längre än så. ... Slå på/av denna metaruta. Permalänk Vänta …
Senaste kommentarer