Ordföranden skrev den 21 april, 2008 kl. 17:05 BogSven ....vore ju trevligt om Bogen och Svenne H meddelar sina planer här så fort så möjligt! Det måste ju bli rollspel åtminstone en av dagarna tycker man. Helst D&D, och om inte annat lite Chock också. ... Slå på/av denna metaruta. Permalänk Vänta …
Senaste kommentarer