MMM Ja det börjar väl defintivt bli dags igen snart. Kan ju bli en del problem nu när Bogens fotboll är igång. Jag har dessutom själv lite problem i maj. Som det ser ut nu så passar helgen 3-4 maj mig klart bäst. 10-11/5 jobbar jag, dock inte lördag kväll, så det skulle väl funka ändå. Lördag 17/5 är jag i mantorp och 24/5 är jag i göteborg, så dom helgerna är körda för mig.


Senaste kommentarer