Ytterligare information Ok, har snackat med Svenne och Bergis. Svenne åker ner mellan 16 och 19 på fredag och jag åker med honom. Alltså kan vi väl säga att vi börjar spela mellan 19 och 20 på fredag helt enkelt. Jag slänger in ett mer precist meddelande här när jag fått klara besked av honom imorgon. Bergis kommer dyka upp antingen fredag eller lördag för att vara med och spela brädspel.


Senaste kommentarer