Japppppppp Ja, lite surt att folk ska gå om varandra den här helgen. Men uppenbarligen inget att göra åt. Kan ju som Sekreteraren säger bli kul att köra en del brädspel på fyra, kanske fem om Bergis behagar dyka upp som han tidigare sagt, och dessutom är jag lite sugen på att dra igång Chock i helgen också. Troligen kan detta bli på söndag.


Senaste kommentarer